Kultura a živé umění ….. měli bychom žít dál!

Koncert NO LIMITS světově proslulého hobojisty Viléma Veverky v nádherných prostorách Pražské křižovatky za účasti kamer České televize, byl po ročním odkladu z důvodu Covidu konečně zrealizován.

Stále prožívám radost ze zcela vyprodaného sálu, stejně tak značnou satisfakci za odvedenou práci celého týmu, který jsem v rámci tohoto projektu od roku 2020 vedla, především pak vnímám výrazný progres Viléma Veverky.

Prosazovat se v této specifické “postcovidové” době v hudebním průmyslu a být na sólové dráze není vůbec jednoduché. Vyžaduje to rozhodně větší úsilí a kreaitivitu než kdykoliv předtím.

Co pomohlo? Silná motivace, mimořádné odhodlání a především pak pevná víra v to, že kultura je skutečnou společenskou potřebou. I tentokrát pak platila zásada (či motto?), nevzdávat se!

Je mi ctí, že jsem mohla na této události participovat.

https://www.facebook.com/search/top/?q=vilém%20veverka


www.vilemveverka.cz

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Přemýšlela jsem o tom, jak je možné, že ty nejlepší nápady k nám přicházejí tak nějak mimoděk. Není to během brainstormingu a ani, když úpěnlivě přemýšlíme a potřebujeme vymyslet nápad či řešení za „milión“. A tak jsme si řekla, že se na to „musím“ podívat...

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

5 + 6 =