Obchodní akademie

Obchodovat v dnešním zahlceném světě je nefalšované umění. Kolik obchodníků v tuto chvíli zvedá telefon, aby si domluvili schůzku nebo on-line meeting? Kolik jich v tuto chvíli prodává své produkty nebo služby? Asi bychom to nedokázali spočítat.

To, co prodáváme může být prvotřídní zboží nebo také zboží, které se nijak na trhu zásadně nevymyká. Takže! Co rozhoduje?

Je to potřeba, cena, láska ke značce, síla společnosti, vynikající marketing nebo umění obchodovat?

Určitě od každého díl, ale bez kvalitního marketingu a obchodu to nepůjde nikdy.

 

The ART of Sales je koncept vzdělávání obchodníků a „šéfů“ obchodu tak, aby podporoval rozvoj obchodu, jeho úspěšnost, stabilitu a přinášel zisky.
Platforma, která má  podporovat obchodníky a vést je k lásce k obchodu i k ziskům.

 

“Protože umění je od slova umět”

“Umění (od „uměti“, řecky τέχνη, techné, jako řemeslná technika) je součást lidské kultury, v širokém slova smyslu užitečná dovednost, kterou neovládá každý a které je případně třeba se naučit..”

Obchodní dovednosti

1.

The ART of Sales Master

Potřebujete zdokonalit obchodní dovednosti vašich obchodníků a vést je k větší úspěšnosti při prodeji vašich produktů či služeb? Máte v týmu začínající talenty obchodu? Seniorní obchodníky, kteří stagnují, nebo ztrácí motivaci pro získávání nových klientů? Chcete nebo potřebujete svému obchodnímu týmu dopřát vzdělávání v umění obchodovat? Tak v tom případě jste tu správně! Právě pro obchodníky je tato část akademie TAOS určena. 

Obchodníci získají praktické zkušenosti a návody pro to, aby se stali umělci svého oboru.

Při úspěšném absolvování všech modulů The ART of Sales Master získají také certifikát The Art of Sales, který je přivítá ve světě umění obchodovat.

Manažerské dovednosti

2.

The ART of Leadership Master

Jen dobrý vůdce a stratég přivede svůj tým do cíle. Potřebujete se zdokonalit ve vedení lidí, projektů nebo vás samotných? Chcete být vůdce, který ovládá umění motivace, neřídí se jen instinktem nebo zajetými koleji? Chcete vést tým k úspěchu a plnit svěřené cíle? Nebo je vaše role vůdce úplně nová a ještě nedotčená  praxí? Tak právě pro vás všechny je tato část akademie TAOS.

Získáte praktické návody a zkušenosti na příkladech z mé osobní praxe. Můžete se zdokonalit nebo naučit nové věci. Změnit svůj styl vedení lidí nebo se inspirovat tam, kde vám to dává smysl. To vše pro váš úspěch a naplnění poslání vůdců.

Při úspěšném absolvování všech modulů The ART of Leadership  Master získáte také certifikát The Art of Sales, který vás upevní v umění Leadershipu.

Já! Značka!

3.

}

Rozsah

4 hodiny

Osobní značka jako business nástroj každého obchodníka

Program zaměřený na budování a využití osobního brandingu ke zvyšování úspěšnosti při prodeji.

Praktický návod, jak pracovat na své osobní značce v nelehkém období postCovidové krize a převažujících prodejů v on-line prostředí.

Odstartování procesu, uvědomění si své vlastní síly a především toho, jak být úspěšný.

Získání silných osobních značek v obchodním týmu za účelem zvyšování prodejů a plnění plánů.

Tematické okruhy:

Modul I.

  • Co je osobní značka a proč má smysl si osobní značku budovat
  • Jak si vybudovat osobní značku a využít ji při osobních prodejích
  • Co nám osobní značka v prodeji přinese
  • Jak s osobní značkou zacházet, aby byla užitečná a efektivní
  • Jak být sám sobě marketérem aneb mít strategii je důležité
  • Jak komunikovat svou osobní značku v rámci firemní kultury a prezentování společnosti jako celku
  • Komunikační kanály
  • Vhodný obsah komunikace
  • Co dělat, když potřebuji rebranding své osobní značky a je to v praxi reálné?
  • Dobré jméno vs. osobní značka

Já! Značka v týmu!

4.

}

Rozsah

4 hodiny

Navazující kreativní workshop

Odhalování osobních značek jako unikátů v rámci obchodního týmu. Řízený workshop formou koučinku. Praktické jednotlivé kroky k vybudování osobní značky obchodníka a postupy pro její následný rozvoj. Výstupem je identifikování osobní značky obchodníka, nastavení kompletní strategie a návodné kroky pro využití v reálné praxi při obchodování.

Tematické okruhy:

Modul II.

  • Definice sebe sama
  • Strategie osobní značky
  • Komunikace osobní značky
  • Komunikace osobní značky vs. společnost, pro kterou pracuji
  • Komunikační kanály
  • Obsah komunikace
  • Efektivní využití osobní značky
  • Jak svou osobní značku dále rozvíjet a pečovat o ni

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

5 + 9 =