Konference ANO či NE? To je ta otázka!

Být či nebýt je slavný monolog prince Hamleta. … 

“BOOM” konferencí nám Covid zastavil prakticky ze dne na den.

 Jak je to dnes? Má smysl dělat konference? A jaká to nese rizika?

Když mne v Mladé frontě a.s. svěřili na starost Eventové oddělení, říkala jsem si, co s tím budu dělat? Nakonec jsem lifestylovým eventům Divize Časopisy a odborným konferencím pod značkami jako jsou E15 nebo Euro propadla. Nadšení mně neopustilo ani po mém odchodu z Mladé fronty.

Jakmile mne Míša Pfeiferová (zakladatelka společnosti Real Estate Academy) oslovila s možností obchodně–marketingové spolupráce na konferenci Renesance nájemního bydlení, neváhala jsem ani chvíli. Po dvouleté pauze nebylo o čem přemýšlet.

Odborná konference Renesance nájemního bydlení proběhla 13. 10. 2021 v naprosto unikátním prostředí v Domě Radost na Žižkově. A měla obří úspěch!

Co bylo klíčové?

Opět se mi potvrdilo, že podstatné pro úspěch konferencí jsou důležité tyto “ingredience”:

  • Téma, které je unikátní a přináší kvalitu obsahu panelů a přednášek
  • Opinion makers v panelech daného segmentu či oboru
  • Vhodná lokace konference, která koresponduje s tématem, navozuje příjemnou atmosféru a přináší zážitek
  • Publikum, které má co říct v rámci diskusí a networkingu
  • Obchodní partneři, kteří vám dají důvěru
  • Promyšlený marketing a obchodní strategie
  • Precizní organizace až do posledního detailu
  • Nadšení a víra, že vás nic nezastaví

Co bylo odlišné?

Tato konference byla tzv. hybridní! Kombinace prezenční a Stream verze je dnes už nutností. Vždy musíme myslet na to, že nám vládní rozhodnutí do našich strategických plánů můžou přinést stopku. Mít plan B je nutnost… Nechceme nic odkládat! Nechceme nic rušit!

Hybridní konference mají jeden podstatný půvab – a to že nemají expiraci.

Ovšem! Abych se vrátila k panu Hamletovi. Co se týká konferencí a eventů, já říkám své rezolutní ANO! Má to smysl, význam i efekt!

Vaše Lenka L.

Zvláštní poděkování:

Michaela Pfeiferová (Zakladatelka společnosti REA): https://www.realestate-academy.cz

Zuzana Chudoba (Expertka na nájemní bydlení): https://www.linkedin.com/in/zuzana-chudoba-1a58b525/

Jakub Klimeš (Event produkce): https://www.linkedin.com/in/klimesjakub87/

Jan Müller( Moderátor akce): https://www.linkedin.com/in/jan-muller-56719022/

Foto: Zuzana Chudoba, Michaela Pfeiferová, Lenka L. Benetková
Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Přemýšlela jsem o tom, jak je možné, že ty nejlepší nápady k nám přicházejí tak nějak mimoděk. Není to během brainstormingu a ani, když úpěnlivě přemýšlíme a potřebujeme vymyslet nápad či řešení za „milión“. A tak jsme si řekla, že se na to „musím“ podívat...

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

8 + 7 =