To, jak a kde komunikujeme svou ZNAČKU je pro nás velmi důležité. Můžeme mít sebelepší osobní ZNAČKU, ale pokud tuto informaci „nikdo“ neví anebo jen malý okruh našeho publika, je nám to ve výsledku k ničemu.
Alespoň v případě, že míříme k vyšším metám toho, čeho chceme docílit.
Co můžeme udělat hned?
- Zaměřte se na komunikaci své osobní ZNAČKY
- Vyberte si vhodné komunikační kanály (nejen) na sociálních sítích
- Využijte MODEL PESO:
- PAIND = placené kanály
- EARNED= když mně někam pozvou
- SHARED= sdílené komunikační kanály (Blogy, weby druhých stran apod.)
- OWNED= vlastní komunikační kanály
- Komunikujte konzistentně v čase
- Dodržte jednotný vizuální styl i jazyk
- Zaměřte se na svou cílovou skupinu a komunikační kanály, kde jsou Vaši zákazníci a publika
- Komentujte dění v oboru, kde jste expertem
- Nezapomínejte do Vaší komunikace vkládat lidský prvek
- Nebojte se vystoupit z řady a říct svůj názor
A na co si dát pozor?
- Nekomunikujte pod vlivem silných emocí
- Berte odpovědnost za Vaši komunikaci
- Hlídejte si komunikaci na soukromých profilech sociálních médií
- Nebojte se změnit názor nebo komunikovat změny. Když vše vysvětlíte, bude to v pořádku
Vaše Lenka L.