Když chceme mít KVALITNÍ osobní ZNAČKU, nesmíme zapomenout na kvalitní KOMUNIKACI!

To, jak a kde komunikujeme svou ZNAČKU je pro nás velmi důležité. Můžeme mít sebelepší osobní ZNAČKU, ale pokud tuto informaci „nikdo“ neví anebo jen malý okruh našeho publika, je nám to ve výsledku k ničemu.

Alespoň v případě, že míříme k vyšším metám toho, čeho chceme docílit.

Co můžeme udělat hned?

  • Zaměřte se na komunikaci své osobní ZNAČKY
  • Vyberte si vhodné komunikační kanály (nejen) na sociálních sítích
  • Využijte MODEL PESO:
    • PAIND = placené kanály
    • EARNED= když mně někam pozvou
    • SHARED= sdílené komunikační kanály (Blogy, weby druhých stran apod.)
    • OWNED= vlastní komunikační kanály
  • Komunikujte konzistentně v čase
  • Dodržte jednotný vizuální styl i jazyk
  • Zaměřte se na svou cílovou skupinu a komunikační kanály, kde jsou Vaši zákazníci a publika
  • Komentujte dění v oboru, kde jste expertem
  • Nezapomínejte do Vaší komunikace vkládat lidský prvek
  • Nebojte se vystoupit z řady a říct svůj názor

A na co si dát pozor?

  • Nekomunikujte pod vlivem silných emocí
  • Berte odpovědnost za Vaši komunikaci
  • Hlídejte si komunikaci na soukromých profilech sociálních médií
  • Nebojte se změnit názor nebo komunikovat změny. Když vše vysvětlíte, bude to v pořádku

Vaše Lenka L.

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Přemýšlela jsem o tom, jak je možné, že ty nejlepší nápady k nám přicházejí tak nějak mimoděk. Není to během brainstormingu a ani, když úpěnlivě přemýšlíme a potřebujeme vymyslet nápad či řešení za „milión“. A tak jsme si řekla, že se na to „musím“ podívat...

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

4 + 1 =