Téma osobního brandingu roste v současnosti na významu, alespoň internet je toho plný. Je to vůbec potřeba? Přemýšlíme o sobě jako o naší vlastní značce, kterou se pyšníme každý den od rána do večera?
Já si myslím, že ano! Jen tomu třeba neříkáme osobní branding.
Dočetla jsem se, že byl poprvé představen v roce 1937 v knize Think and Grow Rich, kterou napsal autor Napoleon Hill.
Pan Továrník měl svou jasnou DNA a pan Cukrář rovněž. Stejně tak paní Operní zpěvačka. Co je pro mě osobní branding? Naše značka, Esence a také DNA. Souhrn všeho, co umíme, jací jsme, jak vystupujeme, komunikujeme, vypadáme a v čem jsme unikátní. Ano, to vše v konečném důsledku utváří naši IMAGE.
Naše značka nám pomáhá v budování kariéry, ve vztazích pracovních a také osobních.
Ale nejenom to! Když máme svou značku v souladu s naší osobností,s tím co chceme v životě dokázat, a jaké chceme mít osobní či pracovní vztahy, cítíme se jednoduše spokojeně.
Osobní branding vs. Image – dvě rozdílné věci, které jsou často zaměňované, přitom má každá jiný význam. To podstatné je, že dohromady utváří jeden silný celek!
Zajímá vás vaše osobní Esence, DNA? Záleží vám na tom, jaký pocit vyvoláváte v lidech poté, co odejdete z kavárny nebo obchodního meetingu?
Již brzy se můžete těšit na připravovaný seminář na toto téma nebo můžete využít individuální setkání, kde hlavní téma bude vaše značka.
Vaše Lenka L.