Firemní školení pro manažery
Připravuji firemní školení pro manažery, kde se zaměřuji na rozvoj klíčových dovedností potřebných pro úspěšné vedení týmu a dosahování firemních cílů.
Specializuji se na řízení týmů v obtížných podmínkách, v době změn nebo jiných výzev, které je nutné překonat.
Zaměřuji se na jednotlivé styly vedení týmu a vyzdvihuji individualitu Leaderů.
Efektivní komunikace
1.
Cíl:
- Porozumět důležitosti komunikace v leadershipu a pochopit její vliv na důvěryhodnost leadera a celé firmy
- Naučit manažery strategie komunikace změn, nových projektů a udržování otevřeného dialogu v týmu
Obsah:
- Analýza důležitosti otevřené komunikace v leadershipu a jejího vlivu na výkonnost týmu
- Strategie komunikace změn a nových projektů s ohledem na potřeby týmu a firemní kulturu
- Nástroje pro vytváření důvěryhodného prostředí pro komunikaci a vyjednávání
- Nácvik dovednosti vedení týmu prostřednictvím otevřené a transparentní komunikace
Konflikt v týmu
2.
Cíl:
- Získat komunikační dovednosti pro zvládání konfliktních situací v týmu
- Posílit schopnost konstruktivního řešení sporů a vytváření harmonické pracovní atmosféry
Obsah:
- Identifikace příčin konfliktů a emočních reakcí
- Aktivní poslech, empatie a vyjádření sebe sama bez vyvolávání konfliktů
- Aplikace strategií pro řešení konfliktů
- Posílení důvěry a respektu v týmu
- Nácvik dovednosti řešení konfliktu
Osobní značka
3.
Cíl:
- Budovat silnou osobní značku leadera, kterého tým skutečně následuje a uznává
- Posílit dovednosti sebeprezentace a komunikace uvnitř společnosti i navenek
Obsah:
- Identita leadera
- Budování důvěry
- Komunikační dovednosti
- Vliv osobní značky
Role manažerky
4.
Cíl:
- Posílit sebedůvěru žen manažerek formou budování silné a autentické osobní značky
- Získat strategie a praktické dovednosti pro úspěšné využití osobní značky
Obsah:
- Identita osobní značky žen
- Budování důvěry a autority
- Komunikační dovednosti
- Networking a vztahy
Transformace
5.
Cíl:
- Získat nástroje a dovednosti potřebné k úspěšnému řízení v období transformace, restrukturalizace nebo krizového managementu
- Rozvinout schopnosti adaptace, inovace a efektivního vedení v proměnlivých a náročných podmínkách.
Obsah:
- Analýza aktuálního stavu a identifikace klíčových výzev spojených s transformací, restrukturalizací nebo krizí
- Vytvoření a implementace strategií a akčních plánů pro řízení změn v obtížných situacích
- Vybudování důvěry, transparentní komunikace a zapojení týmu do procesů transformace a krizového managementu.
- Posílení schopnosti adaptace a podpora týmu při překonávání odporu a nejistoty spojené s transformací.
- Identifikace rizik, rychlé rozhodování a efektivní řízení krizových situací s důrazem na ochranu zájmů firmy a zachování důvěryhodnosti.
Na míru
6.
- Pokud jste si nevybrali z uvedených témat, připravím vám školení přímo na míru vaší aktuální potřeby a situace.
Vyberte si vaše školení ve 3 krocích.
Vytvořil: Hanisch and Friends, s.r.o.