BLOG
Co máte ve skříních? Jak mě třídění věcí naučilo rychleji se rozhodovat
Přemýšleli jste někdy o tom, co všechno vlastníte? A proč ty věci vlastně máte? Těmito otázkami jsem se začala zabývat už před několika měsíci. Letos v květnu jsem se rozhodla konečně jednat a pustila se do velkého třídění bytu a skříní. Tento proces mi ale přinesl...
Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.
Přemýšlela jsem o tom, jak je možné, že ty nejlepší nápady k nám přicházejí tak nějak mimoděk. Není to během brainstormingu a ani, když úpěnlivě přemýšlíme a potřebujeme vymyslet nápad či řešení za „milión“. A tak jsme si řekla, že se na to „musím“ podívat...
Jsou osobní prodejní schůzky už „out“?
Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji.
Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.
Úspěšný obchodník se umí adaptovat
Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty.
Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci.
Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.
Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?
Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.
Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.
Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu?
Rok 2024: Inovace a trendy pro váš marketing a osobní značku. Nebuďte jen firemní značkou; buďte lidským obličejem!
Vstupte do roku 2024 s přehledem nad klíčovými trendy v oblasti obchodního marketingu a budování osobních značek. Dnešní dynamický obchodní svět vyžaduje neustálou adaptaci a inovace, a právě v tomto článku se podíváme na očekávané trendy, které mohou formovat vaši strategii v tomto novém roce.
Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky
V dnešní digitální éře, kdy většina obchodů a nákupů probíhá on-line, je stále důležité nezapomínat na tradiční způsoby prodeje a osobní kontakt se zákazníkem. Direct sales, neboli přímý prodej, je jednou z těchto tradičních metod, která má stále své místo a nabízí mnoho výhod. V tomto článku se podíváme na to, proč byste měli zvážit podporu Direct sales v rámci svých obchodních oddělení nebo osobních prodejů.
Rozluštění tajemství: Vaše image vs osobní značka – Jak se v nich orientovat?
Všichni víme, že image je více než jen vizuální dojem. Vaše osobní značka je však jako složitá skládačka, kde se image stává jen jedním z důležitých dílků. Přemýšleli jste někdy, jak máte spojit všechny tyto aspekty dohromady?
Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!
Osobní branding je klíčovým prvkem, který může přinést nejen jednotlivcům, ale i firmám a korporacím mnoho výhod. Budování silného osobního brandu zaměstnanců v rámci organizace přináší mnoho přínosů a posiluje celkovou identitu a pověst společnosti. Zde je pár důvodů, proč byste se měli zaměřit na osobní branding ve svém firemním prostředí:
Kompromis jako řešení konfliktu? Výhody a nevýhody
Kompromis je často považován za strategii řešení konfliktů, která se snaží dosáhnout vyváženého a uspokojivého výsledku pro všechny zúčastněné strany. Nicméně, jako každá jiná strategie, i kompromis má své výhody a nevýhody.
UMĚNÍ PRODEJE aneb BABIČKU SI NECHTE…
Obchodník, který prodává tzv. na jednu ránu, musí mít opravdu velmi bohaté portfolio klientů, aby se dlouhodobě uživil.
Podívej se na sebe i do sebe! Aneb je čas na „(RE)START“!
Kdo z nás někdy neslyšel tuto větu? „Podívej se na sebe!“
Myslím si, že každému z nás se to někdy stalo, že během většinou nějaké pře, přišla tato řečnická otázka bez hlubšího významu.
Co kdybychom ji dali pozitivní náboj a využili ji zcela jen pro sebe.
Skvělá příležitost podívat se na sebe nebo spíše do sebe je sebe-koučink.
Dokážeme sami sebe vést a naslouchat našemu vnitřnímu hlasu?
Za pokus to stojí!
ŠTĚSTÍ!
CO JE TO ŠTĚSTÍ?
MUŠKA JENOM ZLATÁ…*
Stejně jako kosmetický průmysl se neobejde bez toho, aby do každého fungujícího séra nepřidal trochu chemie, tak i za pocity štěstí stojí chemické látky.
Čtyři zázračné šťastné látky, které produkujeme jen my sami. Respektive náš mozek.
To je ta pozitivní zpráva pro nás pro všechny.
ACH TO EGO!…NÁŠ PŘÍTEL I NEPŘÍTEL *
Složitým situacím se nevyhneme. To je život. A někdy šlápneme vedle. Neovládneme se a naše ego zaútočí.
Měli bychom si na to dát pozor a uvědomit si, jestli nás v určitý moment neřídí naše ego a zda neodvádí naši pozornost od problémů, které se mají řešit.
Naše UFO aneb důvod ráno vstát z postele…
Existuje možnost dělat to, co mně baví? Být v tom expert/ka? Žít naše poslání a naplňovat naše přání, sny a vize? A můžeme za to dostat zaplaceno?
Volná noha vs. volný pád
Volná noha a její nezávislost je lákavá představa pro většinu lidí bez rozdílu věku, ale volný pád nechceme zažít nikdo!
Osobní Branding a jeho smysl?
Náš osobní Branding je nekonečný příběh toho všeho, co děláme, jaké máme názory, jak se prezentujeme a také to, jak působíme. Děláme to každý den! Výsledkem je naše osobní ZNAČKA, naše IDENTITA. Ta se formuje v prostředí, ve kterém pracujeme a žijeme. Ovlivňují ji také lidi, se kterými jsme v kontaktu pracovně i soukromě. Nese naše schopnosti, dovednosti a charakteristické rysy. Zobrazuje naše názory, postoje.
Dokážeme změnit Mindset obchodníka?
Chcete-li, potřebujete-li změnit nastavení a přístup obchodníků, má to jeden podstatný aspekt, abyste dosáhli změny a úspěchu. Je to Leader, který obchodníky vede. U něj musíte začít.
„Image“ jako součást našeho Osobního Brandingu?
Jak se říká „Ďábel tkví v detailu.“ Tím našim detailem může být také KVALITNÍ Book našich fotografií. Investice, která se vyplatí! Fotografie, které využijeme při naši komunikaci na sociálních sítích a také v článcích, které publikujeme. Použijeme je na svém webu, blogu nebo v tiskových zprávách.
Když chceme mít KVALITNÍ osobní ZNAČKU, nesmíme zapomenout na kvalitní KOMUNIKACI!
ak a kde komunikujeme svou ZNAČKU je pro nás velmi důležité. Můžeme mít sebelepší osobní ZNAČKU, ale pokud tuto informaci „nikdo“ neví anebo jen malý okruh našeho publika, je nám to ve výsledku k ničemu.
Chcete mít originální osobní ZNAČKU?
Buďte autentická! „JÁ – ZNAČKA – ŽENA“ Existuje snadný způsob, jak mít originální osobní ZNAČKU. Je to Vaše naprosto jedinečné DNA, které Vás provází každý den. DNA osobní ZNAČKY, které vychází z Vaší podstaty a je neoddělitelnou součástí Vaší osobnosti. A to bez...
Jakou ZNAČKU ráda nosíte?
(Tento blogový příspěvek je určený Vám, ŽENÁM. Také jsem ŽENA, proto si dovolím Vás/Tě oslovit jako ŽENU.) Možná teď přemýšlíš o svých kabelkách, botách nebo parfému… Anebo si také právě nyní můžeš uvědomit, že Ty samotná jsi svou ZNAČKOU, kterou nosíš každý den....
Co dělá obchodníka mocným?
Ve světě prodeje jsem tak dlouho, že už si nepamatuji, kdy jsem začínala. Myslím to samozřejmě s nadhledem. Ale jedno si pamatuji, a to byly moje začátky. První úspěchy a také neúspěchy. Ať už s obchodem začínáte nebo jste v situaci, kdy vám dnešní doba dává pořádně...
Kdo jiný, než my vládneme našemu životu!
Dnes ráno jsem četla, že od roku 2019 vzrostla poptávka po koučování o 51 %. Není se čemu divit. Všichni jsme zažili více či méně změn v pracovním nebo také osobním životě a museli jsme se k tomu nějak postavit. Jak se říká nejlépe čelem. Mám ráda lidi, co se nebojí...
Nechte vyrůst svoji značku…
Seminář podporující váš osobní branding ve vašem byznysu i osobním životě. Co je osobní branding a jak vám může pomoci při utváření vašeho byznysu? V roli manažera? Nebo při kariéře obecně? Chystaný seminář, s termínem konání na začátku roku 2022, vám...
Světlo a Stín
Kdy jindy, než o Vánocích přichází řada charitativních a benefičních událostí. Stejně tak je tomu u 17. ročníku Benefice pro Kristinku. Akce to není známá a ani velká, přesto má v sobě skrytou velikost ducha lidí, kteří chtějí pomáhat. Benefiční kalendář, který je...
Konference ANO či NE? To je ta otázka!
Být či nebýt je slavný monolog prince Hamleta. ... “BOOM” konferencí nám Covid zastavil prakticky ze dne na den. Jak je to dnes? Má smysl dělat konference? A jaká to nese rizika? Když mne v Mladé frontě a.s. svěřili na starost Eventové oddělení,...
Jsme sami sobě tou nejlepší značkou?
Téma osobního brandingu roste v současnosti na významu, alespoň internet je toho plný. Je to vůbec potřeba? Přemýšlíme o sobě jako o naší vlastní značce, kterou se pyšníme každý den od rána do večera? Já si myslím, že ano! Jen tomu třeba neříkáme osobní branding....
Kultura a živé umění ….. měli bychom žít dál!
Koncert NO LIMITS světově proslulého hobojisty Viléma Veverky v nádherných prostorách Pražské křižovatky za účasti kamer České televize, byl po ročním odkladu z důvodu Covidu konečně zrealizován. Stále prožívám radost ze zcela vyprodaného sálu, stejně tak značnou...
Vytvořil: Hanisch and Friends, s.r.o.